تراش پرتابل ثابت تراشی
تراشکاری ثابت در موقعیت هایی که امکان جابجایی قطعه وجود ندارد
کلیک کنید
cold cutting
برش سرد لوله بدون ایجاد حرارت و جرقه
کلیک کنید
سرویس وتعمیرات پمپ
سرویس و تعمیر پمپهای صنعتی به صورت پروژه و در شاپ تخصصی آریا انرژی البرز
اینجا کلیک کنید
تعمیر شیرآلات صنعتی
سرویس و تعمیر شیرآلات صنعتی به صورت پیمانکاری
کلیک کنید
قبل
بعدی

فرزکاری پرتابل milling

فرزکاری چیست؟

 
قبل از آنکه درباره تکنیک فرزکاری پرتابل milling صحبت کنیم ، ابتدا باید عملیات فرز کاری را تعریف کنیم . فرايند ساخت قطعات از طريق براده برداری مواد خام به واسطه ابزار چند لبه در حال چرخش را فرزکاری گویند. از این تکنیک برای شکل دهی بروش برداشتن براده و صیقل دادن به سطوح مختلف قطعات استفاده می شود.
 
طی عملیات فرزکاری از دستگاهی به نام ماشین فرز استفاده می شود و قطعه کار به میز فرز ثابت می شود . و میز کار این ماشین که دارای سه حرکت طولی، عرضی و عمودی است . با عبور از مقابل یک تیغه چرخان موجب براده برداری می شود . ماشین فرز دارای انواع منوال و اتوماتیک است.
 
توضیح فرزکاری شکل روبرو :
 
فرزکاری پرتابل milling
 حرکت هاي اصلي در ماشين هاي فرز افقي:
N  ( -1 حرکت چرخشي تيغه فرز
X  ( -2 حرکت طولي ميز ماشين
Y  ( -3 حرکت عرضي ميز ماشين
Z  ( -4 حرکت عمودي ميزماشين

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرز کاری از این لینک استفاده کنید.

همچنین برای مشاهده کلیپ ویدئویی از فرز کاری اینجا کلیک کنید.

 

تکنیک فرزکاری پرتابل milling

 

در نگهداری و تعمیرات maintenance یکی از بهترین قابلیت ها را به وجود می آورد . و این توانایی را به شما می دهد که قطعات غیر قابل جابجایی را فرز کاری کنید. با این تجهیزات می توانید قطعات ثابت مانند شاسی پمپها و کمپرسور های بزرگ ، ریل ها ، لاینر ها را به صورت افقی و عمودی ماشینکاری نمایید.

فرزکاری پرتابل milling

تصویر بالا یک نمونه از تجهیزات خاص فرزکاری پرتابل milling را نمایش می دهد.

 

با توجه به خصوصیت ذاتی این تجهیزات که قابلیت نصب در مکانهای مختلف را فراهم می کند ، این ماشین آلات برای عملکرد بهینه ، نیازمند ثابت شدن در محل کار و فضای کافی در اطراف محل استقرار خود دارند. کارشناسان ما سعی می کنند در کمترین فضای کافی عملیات اجرایی را انجام دهند ، اما برای کسب نتایج بهتر قبل از هر تصمیم با ما مشاوره کنید.

از همین تجهیزات، می توان به صورت محدود برای سوراخکاری نیز استفاده نمود. همچنین توانایی ایجاد شیار های طولی و فرز کاری به صورت زاویه نیز جزو مزیت های این دستگاه هستند.